- Детаљи
- Општинска управа Рашка By
- Категорија: Архива
- Прегледа: 9913
На основу члана 10. Правилника о условима, критеријумима за избор корисника и поступку доделе средстава помоћи интерно расељеним лицима док су у расељеништву за куповину сеоске куће са окућницом и додатне помоћи намењене за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом од дана 23.07.2018. године, Комисија за избор корисника помоћи намењене побољшању услова становања интерно расељених лица док су у расељеништву кроз доделу помоћи при куповини сеоских кућа са окућницом и додатне помоћи намењене за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом образована Решењем председника општине Рашка, бр. 200/18, од дана 06.07.2018. године, дана 23.07.2018. године, расписује
Ј А В Н И П О З И В
за доделу помоћи интерно расељеним лицима док су у расељеништву за куповину сеоске куће са окућницом и додатне помоћи намењене за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом
ПРЕДМЕТ ЈАВНОГ ПОЗИВА
I
Помоћ намењена интерно расељеним лицима док су у расељеништву за куповину сеоске куће са окућницом и додатну помоћ намењену за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом може бити додељена интерно расељеним лицима која имају боравиште/пребивалиште на територији општине Рашка, укључујући чланове њиховог породичног домаћинства, а неопходна им је помоћ за куповину сеоске куће са окућницом и додатна помоћ намењена за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом, све како би побољшали услове становања.
II
Помоћ се одобрава за куповину сеоске куће са окућницом у износу који не може бити већи од РСД 1.400.000,00 (једанмилиончетиристотинехиљададинара) по породичном домаћинству корисника и то: РСД 1.200.000,00(једанмилиондвестахиљададинара) за помоћ при куповини сеоске куће са окућницом и РСД 200.000,00 (двестахиљададинара) са обрачунатим ПДВ-ом за додатну помоћ намењену за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом.
Изабрани корисник Помоћи за побољшање услова становања може да учествује сопственим средствима у купопродајној цени сеоске куће са окућницом у износу до 50% од износа који се одобрава за куповину сеоске куће са окућницом.
Уколико корисник не учествује сопственим средствима у плаћању купопродајне цене, а вредност куће прелази износ од 1.200.000,00 (једанмилиондвестахиљададинара), пријава се одбија.
Уколико корисник учествује сопственим средствима, а вредност куће прелази износ од 1.800.000,00(једанмилионосамстохиљададинара) пријава се одбија
УСЛОВИ ЗА ИЗБОР КОРИСНИКА
Подносилац пријаве на јавни позив за куповину сеоске куће са окућницом и додатне помоћи намењене за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом (у даљем тексту: Подносилац пријаве) и чланови његовог породичног домаћинства треба да испуне следеће услове:
1) да је Подносилац пријаве евидентиран као интерно расељено лице или поседује легитимацију интерно расељеног лица;
2) да Подносилац пријаве и чланови породичног домаћинства наведени у пријави имају боравиште/пребивалиште на територији општине Рашка, у моменту објављивања Јавног позива;
3) да су Подносилац пријаве и чланови продичног домаћинства смештени у колективном центру/неадекватном приватном смештају;
4) да Подносилац пријаве и чланови породичног домаћинства не поседују непокретност у Републици Србији ван Косова и Метохије или у другој држави, а којом могу да реше своје стамбено питање;
5) да Подносилац пријаве и чланови породичног домаћинства не могу да користе непокретност коју поседују на Косову и Метохији;
6) да Подносилац пријаве и чланови породичног домаћинства нису заменили, обновили или отуђили непокретност на Косову и Метохији, а којом би могли безбедно да реше своје стамбено питање;
7) да Подносилац пријаве и чланови породичног домаћинства нису корисници другог програма за побољшање услова становања или повратка, којим би могли да реше или су решили своје стамбено питање;
8) да сеоска кућа са окућницом којом Подносилац пријаве подноси пријаву на јавни позив испуњава основне услове за живот и становање и да су предметна сеоска кућа и земљиште на којој се иста налази уписана у катастру непокретности на име продавца и без терета, осим уколико је реч о забележби обавезе плаћања накнаде за пренамену земљишта, уколико постоји право стварних службености на непокретности која је предмет купопродаје и другe забележбe правних чињеница које за исход немају престанак или пренос стварних права на предметној непокретности;
9) да је сеоска кућа за коју Подносилац пријаве подноси пријаву на јавни позив уписана у катастру непокретности као:
- непокретност која је предузета из земљишних књига или
- непокретност изграђена пре доношења прописа о изградњи или
- непокретност изграђена на основу грађевинске дозволе, односно одобрења за градњу за коју је издата употребна дозвола или
- непокретност уписана по Закону о озакоњењу објекта или
- да је предметна сеоска кућа у поступку легализације, односно озакоњења који још није завршен, а да је на земљишту на коме се налази сеоска кућа за коју Подносилац пријаве подноси Пријаву на јавни позив дозвољена индивидуална стамбена градња. Поступак легализације, односно озакоњења из става 1. тачке 9) овог члана мора бити завршен најкасније до доношења Одлуке о решавању стамбених потреба интерно расељених лица са листом корисника рангираних према реду првенства на основу испуњености услова и броја освојених бодова (у даљем тексту: Одлука).
10) да Подносилац пријаве и чланови његовог породичног домаћинства наведени у Пријави нису у крвном, адоптивном или тазбинском сродству са продавцем предметне непокретности.
МЕРИЛА ЗА ИЗБОР КОРИСНИКА
Ред првенства за избор Корисника утврђује се на основу броја бодова које Подносилац пријаве на Јавни позив за куповину сеоске куће са окућницом и додатне помоћи намењене за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом (у даљем тексту: Јавни позив) оствари, а према следећим мерилима:
1) број чланова породичног домаћинства: по члану породичног домаћинства - 10 бодова; максималан број бодова који се може добити на основу овог мерила износи – 50 бодова.
2) број малолетне деце у породичном домаћинству:
(1) породично домаћинство до двоје малолетне деце - 10 бодова;
(2) породично домаћинство са троје или више малолетне деце - 20 бодова;
3) број малолетне деце или деце на редовном школовању у једнородитељском породичном домаћинству:
(1) домаћинство са једним дететом - 10 бодова;
(2) домаћинство са двоје деце - 20 бодова;
(3) домаћинство са троје или више деце - 30 бодова;
4) породично домаћинство са дететом са инвалидитетом или сметњама у развоју: по породичном домаћинству - 20 бодова;
5) стамбена ситуација породичног домаћинства:
(1) породично домаћинство смештено у колективном центру - 10 бодова;
(2) породично домаћинство које станује у изнајмљеном простору без основних хигијенско-санитарних услова - 20 бодова;
6) материјални положај породичног домаћинства:
(1) породично домаћинство са приходима већим или у висини од 50% последње просечне месечне зараде без пореза и доприноса у привреди Републике Србије по члану - 10 бодова;
(2) породично домаћинство са приходима испод 50% последње просечне месечне зараде без пореза и доприноса у привреди Републике Србије, по члану - 20 бодова.
Приликом бодовања пријава по тачки 6) овог члана приходи се обрачунавају по члану породичног домаћинства, а бодови се додељују породичном домаћинству. Максимални број бодова који може бити додељен породичном домаћинству по овом основу је 20.
7)смањење или губитак радне способности или телесно оштећење:
(1) по основу смањења или губитка радне способности подносиоца пријаве или члана породичног домаћинства:
- ако постоји делимична радна способност - 10 бодова;
- ако постој и потпуни губитак радне способности - 20 бодова.
(2) по основу телесног оштећења подносиоца пријаве или члана породичног домаћинства:
- за телесно оштећење 100% - 20 бодова;
- за телесно оштећење 90% - 15 бодова;
- за телесно оштећење 80% - 10 бодова;
Ако код истог лица постоји смањење или губитак радне способности и телесно оштећење, Комисија приликом бодовања узима у обзир оно мерило на основу кога то лице добија више бодова и бодује се по члану домаћинства;
8) болести од већег социјално-медицинског значаја, (малигна обољења, бронхијална и срчана астма, тешка опструктивна обољења плућа, активна туберкулоза, инфаркт срца, декомпензована срчана обољења, трансплантација срца, цереброваскуларни инсулт, епилепсија, теже душевне болести, прогресивне нервномишићне болести, парезе и парализе, хемофилија, инсулин зависни дијабетес, хроничне бубрежне инсуфицијенције на дијализама, системске аутоимуне болести, остеомијелитиси, ХИВ инфекције и сл) у складу са прописима о здравственој заштити: подносилац пријаве или члан његовог породичног домаћинства - 20 бодова;
ово мерило се примењује ако подносилац пријаве или члан његовог породичног домаћинства нису бодовани по основу тачке 7) подтач. (1) и (2) овог дела;
9) регистровано сеоско газдинство - 20 бодова;
Бодови по основу овог мерила додељују се уколико подносилац пријаве или чланови његовог породичног домаћинства имају регистровано сеоско газдинство.
10) породично домаћинство чији је члан настрадао или нестао у сукобима на просторима бивше Социјалистичке Федеративне Републике Југославије: по настрадалом/несталом члану - 20 бодова;
Ако два или више подносилаца пријаве имају исти број бодова, предност ће имати подносилац пријаве који
1) има већи број малолетне деце;
2) има већи број чланова породичног домаћинства;
3) има трудну жену у породичном домаћинству;
4) дуже борави на подручју општине Рашка и
5) има мање приходе по члану породичног домаћинства.
ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
Подносилац пријаве на Јавни позив за себе и чланове породичног домаћинства доставља следећу документацију:
1) уредно попуњен и потписан образац Пријаве;
2) фотокопију легитимације интерно расељеног лица (обавезно за Подносиоца пријаве, а за остале чланове породичног домаћинства ако су евидентирани као интерно расељено лице);
3) фотокопију личне карте, очитане личне карте ако је у питању биометријска лична карта са чипом, за све чланове породичног домаћинства са 16 и више година;
4) доказ о стамбеној ситуацији Подносиоца пријаве и чланова његовог породичног домаћинства:
-за домаћинство које станује у изнајмљеном простору без основних хигијенско- санитарних услова-изјава оверена код надлежног органа
-за лица која бораве у неформалном колективном центру-потврда надлежне службе општине/града да су лица евидентирана да бораве у неформалном колективном центру;
5) изјаву оверену код надлежног органа да Подносилац пријаве и чланови његовог породичног домаћинства: не поседују непокретност у Републици Србији ван Косова и Метохије или у другој држави, а којом могу да реше своје стамбено питање; не могу да користе непокретност коју поседују на Косову и Метохији; нису заменили, обновили или отуђили непокретност на територији Косова и Метохије, а
којом су могли да реше своје стамбено питање; да нису корисници другог програма за побољшање услова становања или повратка којим би могли или су решили своје стамбено питање; да нису у крвном, адоптивном или тазбинском сродству са продавцем предметне некретнине;
6) доказ о приходима:
- Потврда о незапослености из Националне службе за запошљавање за незапослене чланове породичног домаћинства регистроване у Националној служби за запошљавање; у случају да се ради о незапосленом члану породичног домаћинства који није регистрован код Националне службе за запошљавање, изјава оверена код надлежног органа којом се потврђује да је Подносилац пријаве незапослен и да нема приходе;
- Потврда послодавца о висини примања у месецу који претходи месецу подношења пријаве на Јавни позив – за запослене чланове породичног;
- Чек од пензије за месец који претходи месецу објављивања овог Јавног позива или уколико лице не остварује примања по основу пензије – потврда надлежне службе или изјава оверена код надлежног органа да лице не остварује примања по основу пензије у Републици Србији и/или другој држави;
7) За чланове породичног домаћинства узраста од 15-26 година -доказ о школовању
(потврда надлежне образовне иниституције о школовању), уколико ови чланови породичног домаћинства нису на школовању- доказе наведене у тачки 6.овог става (докази о приходима);
8) доказ за породично домаћинство са дететом са инвалидитетом или сметњама у развоју – Решење Комисије за категоризацију деце или мишљење интер-ресорне комисије за децу са телесним инвалидитетом или сметњама у развоју;
9) доказ о смањењу или губитку радне способности или телесном оштећењу – Решење надлежне Комисије о смањењу или губитку радне способности или телесном оштећењу за члана породице са инвалидитетом;
10) Доказ о постојању болести од већег социо-медицинског значаја (малигна обољења, бронхијална и срчана астма, тешка опструктивна обољења плућа, активна туберкулоза, инфаркт срца, декомпензована срчана обољења, трансплантација срца, цереброваскуларни инсулт, епилепсија, теже душевне болести, прогресивне нервномишићне болести, парезе и парализе, хемофилија, инсулин зависни дијабетес, хроничне бубрежне инсуфицијенције на дијализама, системске аутоимуне болести, остеомијелитиси, ХИВ инфекције и сл.) – Лекарски налаз не старији од годину дана;
11) за једнородитељску породицу прилаже се:
- потврда о смрти брачног друга;
- решење надлежног суда о проглашењу несталог лица за умрло;
- извод из матичне књиге рођених за децу без утврђеног очинства
- пресуда о разводу брака или доказ о поверавању малолетног детета или деце (уколико у пресуди о разводу брака није одлучено о поверавању детета, или уколико се ради о ванбрачним партнерима чија је заједница престала да траје), а уз оба доказа потребно је приложити изјаву Подносиоца пријаве оверену код надлежног органа да се Подносилац пријаве непосредно брине о детету и да самостално обезбеђује средства за издржавање, да други родитељ не учествује или недовољно учествује у тим трошковима, а да, у међувремену, Подносилац пријаве није засновао брачну или ванбрачну заједницу;
12) Потврду надлежног органа/организације за члана породичног домаћинства који је настрадао или нестао у сукобима на просторима бивше Социјалистичке Федеративне Републике Југославије;
13) Доказ о регистрованом сеоском газдинству (уколико Подносилац пријаве или чланови његовог породичног домаћинства имају регистровано сеоско газдинство);
14) Оверену изјаву власника сеоске куће на коју се односи Помоћ, да је сагласан да исту отуђи у корист Подносиоца пријаве;
15) Доказ о власништву/сувласништву/заједничкој имовини над сеоском кућом
– лист непокретности не старији од месец дана у коме је продавац уписан као носилац права својине/сусвојине/заједничке имовине предметне сеоске куће и земљишта на којем се иста налази и у коме су предметна сеоска кућа и земљиште који су предмет купопродаје уписани без терета, (не рачунајући при том забележбу обавезе плаћања накнаде за пренамену земљишта,права стварних службености на непокретности која је предмет купопродаје и другe забележбe правних чињеница које за исход немају престанак или пренос стварних права на предметној непокретности;), односно у коме је сеоска кућа уписана као:
-непокретност која је преузета из земљишних књига или
-непокретност изграђена пре доношења прописа о изградњи или
-непокретност изграђена на основу грађевинске дозволе, односно одобрења за градњу за коју је изадата употребна дозвола или
-непокретност уписана по Закону о озакоњењу објеката;
16) Потврду надлежног органа о поднетом захтеву за легализацију, односно покренутом поступку озакоњења предметне сеоске куће и уверење надлежног органа да је на земљишту на коме се налази предметна сеоска кућа дозвољена индивидуална стамбена градња (важећа информација о локацији);
17) Уколико се ради о сеоским кућама које су у време подношења пријава на Јавни позив у поступку легализације/озакоњења, потребно је, најкасније до доношења Одлуке, доставити доказ да је поступак легализације/озакоњења завршен (односи се на оне Подносиоце пријава који конкуришу са сеоским кућама које су у време подношења пријава на Јавни позив у поступку легализације/озакоњења);
18) Потврда надлежне пореске управе о измиреним пореским обавезама које су настале по основу права својине за предметну сеоску кућу и земљиште који су предмет купопродаје;
19) Фотокопију личне карте продавца сеоске куће (очитане уколико је у питању лична карта са чипом);
Докази се подносе у фотокопији, с тим да Комисија за избор корисника може од Подносиоца пријаве на Јавни позив тражити оригинална документа на увид.
Поред доказа наведених у ставу 1. овог дела, Комисија за избор корисника може од Подносиоца пријаве тражити и друге неопходне доказе ради утврђивања чињеница и околности потребних за доношење правилне и законите одлуке.
ПОДНОШЕЊЕ ПРИЈАВА НА ЈАВНИ ПОЗИВ
Пријаве на јавни позив са свом траженом документацијом, подносе се у затвореној коверти преко писарнице Општинске управе општине Рашка, лично или поштом на адресу:
- Општинска управа општине Рашка, Комисија за доделу помоћи куповина сеоске куће са окућницом ИРЛ , Улица Ибарска број 2, Рашка. са назнаком:
„Пријава на Јавни позив за доделу помоћи интерно расељеним лицима док су у расељеништву за куповину сеоске куће са окућницом и додатне помоћи намењене за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом".
Рок за подношење пријава са потребном документацијом је од 23.07.2018. до 25.08.2018. године.
- Детаљи
- Општинска управа Рашка By
- Категорија: Архива
- Прегледа: 11101
Општинска управа општине Рашка, Одсек за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине, на основу чл.45а. Закона о планирању и изградњи („Сл.гласник РС“, бр.72/09, 81/09-исправка, 64/10-одлука УС, 24/11, 121/12, 42/13-одлука УС, 50/13-одлука УС, 54/13-одлука УС, 98/13-одлука УС, 132/14 и 145/14) и чл.36. Правилника о садржини, начину и поступку израде докумената просторног и урбанистичког планирања („Сл.гласник РС“, бр.64/15),
ОГЛАШАВА
ИЗЛАГАЊЕ НА ЈАВНИ УВИД
УРБАНИСТИЧКИ ПРОЈЕКАТ
ЗА ИЗГРАДЊУ МХЕ "ПИСКАЊА" НА РЕЦИ ИБАР
Јавни увид трајаће 7 дана, од 17.07.2018.год. закључно са 23.07.2018.год. Материјал за јавни увид, биће изложен, сваког радног дана, од 8.00 до 13.00 часова, у згради Општинске управе Рашка, у свечаној сали Општине Рашка и Одсеку за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине (канцеларија бр. 2).
Заинтересованим правним и физичким лицима која врше увид у изложени материјал за рани јавни увид, Одсек за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине, пружиће све потребне информације и стручну помоћ, у вези са појединим решењима и евентуалним давањем примедби и сугестија. Овлашћено лице за давање обавештења је Бранко Костић, дипл.инж.арх. - шеф Одсека за урбанизам.
Обавештавају се и позивају органи, организације и јавна предузећа, који су овлашћени да утврђују услове за заштиту и уређење простора и изградњу објеката, да доставе мишљења на изложени материјал за јавни увид.
Примедбе и сугестије на изложени материјал, могу се доставити током трајања јавног увида у писаном облику, Општинској управи општине Рашка, Одсеку за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине, 36350 Рашка, ул. Предрага Вилимоновића бр. 1, лично на писарници или поштом, закључно са 23.07.2018.год.
По завршеном јавном увиду, Општинска управа општине Рашка, Одсек за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине, припрема извештај о обављеном јавном увиду, који усваја Комисија за планове општине Рашка.
- Детаљи
- Општинска управа Рашка By
- Категорија: Архива
- Прегледа: 9824
Општинска управа општине Рашка, Одсек за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине, на основу чл.45а. Закона о планирању и изградњи („Сл.гласник РС“, бр.72/09, 81/09-исправка, 64/10-одлука УС, 24/11, 121/12, 42/13-одлука УС, 50/13-одлука УС, 54/13-одлука УС, 98/13-одлука УС, 132/14 и 145/14) и чл.36. Правилника о садржини, начину и поступку израде докумената просторног и урбанистичког планирања („Сл.гласник РС“, бр.64/15),
ОГЛАШАВА ИЗЛАГАЊЕ НА ЈАВНИ УВИД
УРБАНИСТИЧКИ ПРОЈЕКАТ
ЗА ИЗГРАДЊУ МХЕ "РАШКА" НА РЕЦИ ИБАР
Јавни увид трајаће 7 дана, од 17.07.2018.год. закључно са 23.07.2018.год. Материјал за јавни увид, биће изложен, сваког радног дана, од 8.00 до 13.00 часова, у згради Општинске управе Рашка, у свечаној сали Општине Рашка и Одсеку за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине (канцеларија бр. 2).
Заинтересованим правним и физичким лицима која врше увид у изложени материјал за рани јавни увид, Одсек за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине, пружиће све потребне информације и стручну помоћ, у вези са појединим решењима и евентуалним давањем примедби и сугестија. Овлашћено лице за давање обавештења је Бранко Костић, дипл.инж.арх. - шеф Одсека за урбанизам.
Обавештавају се и позивају органи, организације и јавна предузећа, који су овлашћени да утврђују услове за заштиту и уређење простора и изградњу објеката, да доставе мишљења на изложени материјал за јавни увид.
Примедбе и сугестије на изложени материјал, могу се доставити током трајања јавног увида у писаном облику, Општинској управи општине Рашка, Одсеку за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине, 36350 Рашка, ул. Предрага Вилимоновића бр. 1, лично на писарници или поштом, закључно са 23.07.2018.год.
По завршеном јавном увиду, Општинска управа општине Рашка, Одсек за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине, припрема извештај о обављеном јавном увиду, који усваја Комисија за планове општине Рашка.
- Детаљи
- Општинска управа Рашка By
- Категорија: Архива
- Прегледа: 9315
Општинска управа општине Рашка, Одсек за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине, на основу чл.45а. Закона о планирању и изградњи („Сл.гласник РС“, бр.72/09, 81/09-исправка, 64/10-одлука УС, 24/11, 121/12, 42/13-одлука УС, 50/13-одлука УС, 54/13-одлука УС, 98/13-одлука УС, 132/14 и 145/14) и чл.36. Правилника о садржини, начину и поступку израде докумената просторног и урбанистичког планирања („Сл.гласник РС“, бр.64/15),
ОГЛАШАВА ИЗЛАГАЊЕ НА ЈАВНИ УВИД
УРБАНИСТИЧКИ ПРОЈЕКАТ
ЗА ИЗГРАДЊУ ХЕЛИОДРОМА И ХАНГАРА
У ЦЕЛИНИ А У НАСЕЉУ ЧАЈЕТИНА НА КОПАОНИКУ
Јавни увид трајаће 7 дана, од 03.07.2018.год. закључно са 09.07.2018.год. Материјал за јавни увид, биће изложен, сваког радног дана, од 8.00 до 13.00 часова, у згради Општинске управе Рашка, у свечаној сали Општине Рашка и Одсеку за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине (канцеларија бр. 2).
Заинтересованим правним и физичким лицима која врше увид у изложени материјал за рани јавни увид, Одсек за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине, пружиће све потребне информације и стручну помоћ, у вези са појединим решењима и евентуалним давањем примедби и сугестија. Овлашћено лице за давање обавештења је Бранко Костић, дипл.инж.арх. - шеф Одсека за урбанизам.
Обавештавају се и позивају органи, организације и јавна предузећа, који су овлашћени да утврђују услове за заштиту и уређење простора и изградњу објеката, да доставе мишљења на изложени материјал за јавни увид.
Примедбе и сугестије на изложени материјал, могу се доставити током трајања јавног увида у писаном облику, Општинској управи општине Рашка, Одсеку за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине, 36350 Рашка, ул. Предрага Вилимоновића бр. 1, лично на писарници или поштом, закључно са 09.07.2018.год.
По завршеном јавном увиду, Општинска управа општине Рашка, Одсек за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине, припрема извештај о обављеном јавном увиду, који усваја Комисија за планове општине Рашка.
Јавни позив за подршку организацијама цивилног друштва за спровођење социјално-иновативних пројеката
- Детаљи
- Општинска управа Рашка By
- Категорија: Архива
- Прегледа: 9334
CFP 06-2018
Јавни позив за подршку организацијама цивилног друштва за спровођење социјално-иновативних пројеката
• Датум објаве: среда, 20. јун 2018.
• Датум затварања: петак, 3. август 2018. 24:00
________________________________________
Желите да спроведете нове идеје по мери своје заједнице?
Да ли се ваше идеје односе на оснаживање рањивих група кроз запошљавање, образовање и обуку или бољу доступност јавних услуга за рањиве групе (укључујући услуге здравства, образовања и социјалне заштите)?
Да ли испуњавате следеће услове?
• Имате седиште на територији 99 општина и градова укључених у програм (за више информација погледајте страницу О НАМА/ Где радимо)
• Регистровани сте најмање годину дана
• За услуге социјалне заштите – постојање лиценце и најмање две године искуства у пружању услуга
Вредност гранта: од 10.000 ЕУР –до 14.000 ЕУР
Трајање пројекта: од 8 до 12 месеци
Како се пријавити?
• Преузмите детаљне информације о позиву као и формуларе за предлог пројекта са интернет странице www.swisspro.org.rs
• Посетите једну од осам инфо сесија на којима ћемо презентовати детаље позива:
o Шабац, у понедељак, 25. јуна, Центар за стручно усавршавање (Николе Тесле 1А) у 11 часова
o Ужице, у уторак, 26. јуна, Регионални центар за професионални развој запослених у образовању (Немањина 52) у 11 часова
o Крагујевац, у среда 27. јуна, Центар за стручно усавршавање запослених у образовању (Града Сирена 15, улаз бр. 2.) у 11 часова
o Краљево, у четвртак 28. јуна, Градска управа Краљево, сала 2 (Трг Јована Сарића 1) у 11 часова
o Смедерево, у понедељак 2. јула, Регионални центар за професионални развој запослених у образовању (Горанска бб, 2. Спрат) у 11 часова
o Зајечар, у уторак 3. јула, Регионална агенција за развој источне Србије (Трг ослобођења 1) у 11 часова
o Врање, у среду 4. јула, Градска управа Врање (Краља Милана 1), у 11 часова
o Ниш, у четвртак 5. јула, Регионални центар за професионални развој запослених (Париске комуне бб) у 11 часова
• Пошаљите попуњен концепт пројекта у складу са условима позива до 3. августа 2018. на
• Захтеве за појашњење упутите на мејл адресу
О Позиву
Укупан буџет позива за доделу бесповратне помоћи организацијама цивилног друштва је 350.000 евра. Ова иницијатива само је једна од активности коју финансира Влада Швајцарске кроз развојни програм Сwисс ПРО у циљу побољшаног приступа рањивих група њиховим правима и потребама путем бољег обезбеђивања политика и пракси социјалне укључености.
Избор корисника ће се вршити евалуацијом и рангирањем поднешених предлога пројекта.
Више о програму као и о процесу, критеријумима за избор корисника и начину аплицирања можете сазнати на инфо сесијама и опису и критеријумима Јавног позива у наставку.
Опширније на линку: http://www.swisspro.org.rs/ktext/javni-poziv-za-podrsku-organizacijama-civilnog-drustva-za-sprovodenje-socijalno-inovativnih-projekata
Још чланака …
- Продужетак рока за достављање иницијатива за давање назива улицама и трговима на територији општине Рашка
- Ј А В Н И П О З И В ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ПРОЈЕКАТА ИЗ БУЏЕТА ОПШТИНЕ РАШКА РАДИ ОСТВАРИВАЊА ЈАВНОГ ИНТЕРЕСА У ОБЛАСТИ ЈАВНОГ ИНФОРМИСАЊА У МЕДИЈИМА ЗА 2018.годину
- Информисање становништва о извођењу радова
- 33. СЕДНИЦА ОСМОГ ОДБОРНИЧКОГ САЗИВА СО-е РАШКА
Страна 79 од 152